Zarząd firmy Centrum Ginekologii, Położnictwa I Leczenia Niepłodności Pastelova - Jędrzejczak Piotr Maciej, członek zarządu
Jędrzejczak Piotr Maciej jest w zarządzie KRS CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I LECZENIA NIEPŁODNOŚCI PASTELOVA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Jędrzejczak Piotr Maciej jest również w zarządzie CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I LECZENIA NIEPŁODNOŚCI PASTELOVA, która została założona 2022-03-09 i ma siedzibę przy UL. PASTELOWA 8, PL-60-198, POZNAŃ. KRS CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I LECZENIA NIEPŁODNOŚCI PASTELOVA zajmuje się praktyka lekarska specjalistyczna. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie biotechnologii, badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie pozostałych nauk przyrodniczych i technicznych, kursy i szkolenia związane ze zdobywaniem wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych, działalność wspomagająca edukację, działalność szpitali i inne. NIP CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I LECZENIA NIEPŁODNOŚCI PASTELOVA: 7792537014. REGON CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I LECZENIA NIEPŁODNOŚCI PASTELOVA: 521448645.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Jędrzejczak Piotr Maciej
Pozostali członkowie zarządu
Beata Ewa Banaszewska | członek zarządu | |
Robert Zygmunt Spaczyński | członek zarządu | |
Krzysztof Janusz Derwich | członek zarządu |
Więcej informacji o CENTRUM GINEKOLOGII, POŁOŻNICTWA I LECZENIA NIEPŁODNOŚCI PASTELOVA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.