Zarząd firmy Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych Eservice - Seklecka Joanna Anna, prezes zarządu
Seklecka Joanna Anna jest w zarządzie KRS CENTRUM ELEKTRONICZNYCH USŁUG PŁATNICZYCH ESERVICE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Seklecka Joanna Anna jest również w zarządzie CENTRUM ELEKTRONICZNYCH USŁUG PŁATNICZYCH ESERVICE, która została założona 2013-12-13 i ma siedzibę przy JANA OLBRACHTA 94, PL-01-102, WARSZAWA. KRS CENTRUM ELEKTRONICZNYCH USŁUG PŁATNICZYCH ESERVICE zajmuje się pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: działalność w zakresie odsprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz pośrednictwo w telekomunikacji, działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji, działalność związana z oprogramowaniem, działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki, działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi i inne. NIP CENTRUM ELEKTRONICZNYCH USŁUG PŁATNICZYCH ESERVICE: 1181477610. REGON CENTRUM ELEKTRONICZNYCH USŁUG PŁATNICZYCH ESERVICE: 01610724000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Seklecka Joanna Anna
Więcej informacji o CENTRUM ELEKTRONICZNYCH USŁUG PŁATNICZYCH ESERVICE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR od EBI na gazyfikację biomasy. Pierwsza instalacja w Polsce powstanie dla IKEA
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation ma pieniądze na analizę treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych