Firma CENTRUM DRUKU SERWIS KRYSTIAN STEFAŃSKI
Ocena | |||
Główna działalnośc | Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura |
Numery rachunków bankowych |
PL37 1140 2004 0000 3202 8222 9053
|
Działalność PKD:
Firma CENTRUM DRUKU SERWIS KRYSTIAN STEFAŃSKI została założona 2022-03-10 i obecnie mieści się przy UL. GEN. JAROSŁAWA DĄBROWSKIEGO 507, PL-93-208, ŁÓDŹ. Główna działalność firmy to administracyjna obsługa biura. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa artykułów użytkowych, naprawa komputerów i urządzeń, poligrafia i drukarstwo, sprzedaż agd w sklepach specjalistycznych, sprzedaż artykułów kultury i rekreacji, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż komputerów i oprogramowania, sprzedaż pozostałych towarów w sklepach, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, usługi związane z rozrywką i rekreacją. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie CENTRUM DRUKU SERWIS KRYSTIAN STEFAŃSKI (REGON 10067935900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.