Zarząd firmy CENTRUM DORADCZO-SZKOLENIOWE EDYTA JAGIELSKA - Edyta Jagielska, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Edyta Jagielska (CEIDG)
Edyta Jagielska prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM DORADCZO-SZKOLENIOWE EDYTA JAGIELSKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2012-01-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MECHANICZNA 5P11, PL-67-200, GŁOGÓW. Główny zakres działalności Edyta Jagielska to Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 82.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność wspomagająca edukację i inne. NIP CENTRUM DORADCZO-SZKOLENIOWE EDYTA JAGIELSKA: 6931929600. REGON CENTRUM DORADCZO-SZKOLENIOWE EDYTA JAGIELSKA: 02177418800000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Edyta Jagielska
Więcej informacji o CENTRUM DORADCZO-SZKOLENIOWE EDYTA JAGIELSKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach