Zarząd firmy CENTRUM BUDOWNICTWA Wudarski Mirosław - Mirosław Wudarski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Mirosław Wudarski (CEIDG)
Mirosław Wudarski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM BUDOWNICTWA WUDARSKI MIROSŁAW, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 1998-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. STANISŁAWA JACHOWICZA 9, PL-09-402, PŁOCK. Główny zakres działalności Mirosław Wudarski to Sprzedaż hurtowa drewna, materiałów budowlanych i wyposażenia sanitarnego (PKD główne: 46.73.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: zakładanie stolarki budowlanej, pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, sprzedaż detaliczna dywanów, chodników i innych pokryć podłogowych oraz pokryć ściennych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, działalność agencji reklamowych, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń budowlanych i inne. NIP CENTRUM BUDOWNICTWA WUDARSKI MIROSŁAW: 7741042082. REGON CENTRUM BUDOWNICTWA WUDARSKI MIROSŁAW: 61040062900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Mirosław Wudarski
Więcej informacji o CENTRUM BUDOWNICTWA WUDARSKI MIROSŁAW
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach