Zarząd firmy Centrum Badań Weterynaryjnych Vetcomplex - Malicki Sebastian Mirosław, członek zarządu
Malicki Sebastian Mirosław jest w zarządzie KRS CENTRUM BADAŃ WETERYNARYJNYCH VETCOMPLEX
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Malicki Sebastian Mirosław jest również w zarządzie CENTRUM BADAŃ WETERYNARYJNYCH VETCOMPLEX, która została założona 2013-02-26 i ma siedzibę przy CZĘSTOCHOWSKA 38/52, PL-93-121, ŁÓDŹ. KRS CENTRUM BADAŃ WETERYNARYJNYCH VETCOMPLEX zajmuje się badania naukowe i prace rozwojowe w dziedzinie biotechnologii. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: sprzedaż detaliczna pozostałych nowych wyrobów, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, badania i analizy związane z jakością żywności, kontrola i wydawanie opinii o stanie technicznym przewodów kominowych oraz wentylacyjnych i inne. NIP CENTRUM BADAŃ WETERYNARYJNYCH VETCOMPLEX: 7282791765. REGON CENTRUM BADAŃ WETERYNARYJNYCH VETCOMPLEX: 10151817300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Malicki Sebastian Mirosław
Pozostali członkowie zarządu
Łukasz Bogdan Pęczek | członek zarządu | |
Paweł Pietras | członek zarządu |
Więcej informacji o CENTRUM BADAŃ WETERYNARYJNYCH VETCOMPLEX
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.