Zarząd firmy CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH MONITORING Emilia Pierzchała - Emilia Pierzchała, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Emilia Pierzchała (CEIDG)
Emilia Pierzchała prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH MONITORING EMILIA PIERZCHAŁA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2016-06-10 i ma swoją siedzibę pod adresem AL. ALEJA RÓŻ 161, PL-26-601, RADOM. Główny zakres działalności Emilia Pierzchała to Badanie rynku i opinii publicznej (PKD główne: 73.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: reprodukcja zapisanych nośników informacji, pozostała działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki oraz zarządzaniem urządzeniami informatycznymi, pozostała działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i działalności powiązane, pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność rachunkowo-księgowa i inne. NIP CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH MONITORING EMILIA PIERZCHAŁA: 7962758904. REGON CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH MONITORING EMILIA PIERZCHAŁA: 36468318400000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Emilia Pierzchała
Więcej informacji o CENTRUM BADAŃ MARKETINGOWYCH MONITORING EMILIA PIERZCHAŁA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Co z Alior Bankiem po reorganizacji grupy PZU? Sytuacja powoli się klaruje
Los Aliora w grupie PZU nie jest przesądzony, ale przeważają oczekiwania, że Alior Bank pozostanie w strukturach grupy – ocenia Cezary Stypułkowski, prezes Pekao.
Cztery trendy, które redefiniują polski handel z Chinami
Kupujemy coraz mniej paneli słonecznych z Chin, a coraz więcej robotów. Coraz mniej leków, a coraz więcej aut spalinowych. Co z tego wszystkiego wynika?
Arctic Paper łapie oddech, choć na rynku wciąż jest źle. Szykuje rewizję strategii
Po słabym pierwszym półroczu producent papieru i celulozy poprawił rentowność, co docenili inwestorzy giełdowi. Prezes Michał Jarczyński wyjaśnia, jak udało się tego dokonać i zwiększyć produkcję