Zarząd firmy Centrala Materiałów Technicznych I Budowlanych Centrotech - Astupan Lidia, prezes zarządu
Astupan Lidia jest w zarządzie KRS CENTRALA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH I BUDOWLANYCH CENTROTECH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Astupan Lidia jest również w zarządzie CENTRALA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH I BUDOWLANYCH CENTROTECH, która została założona 2002-09-17 i ma siedzibę przy ROMANA MAYA 1, PL-67-371, POZNAŃ. KRS CENTRALA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH I BUDOWLANYCH CENTROTECH zajmuje się produkcja chemikaliów i wyrobów chemicznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja zbiorników, cystern i pojemników metalowych, produkcja komputerów, wyrobów elektronicznych i optycznych, produkcja maszyn ogólnego przeznaczenia, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, działalność w zakresie architektury i inżynierii i inne. NIP CENTRALA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH I BUDOWLANYCH CENTROTECH: 6111017159. REGON CENTRALA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH I BUDOWLANYCH CENTROTECH: 008011724.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Astupan Lidia
Więcej informacji o CENTRALA MATERIAŁÓW TECHNICZNYCH I BUDOWLANYCH CENTROTECH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby