Sprawozdania finansowe Central Fluidsystems
Dane bilansowe CENTRAL FLUIDSYSTEMS
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 306 570,94 | 278 948,66 | 625 423,05 | 689 338,66 | 1 595 235,99 | 865 282,75 |
A. Aktywa trwałe | 14 884,22 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 255 202,55 | 481 426,54 |
B. Aktywa obrotowe | 291 686,72 | 278 948,66 | 625 423,05 | 689 338,66 | 1 340 033,44 | 383 856,21 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 306 570,94 | 278 948,66 | 625 423,05 | 689 338,66 | 1 595 235,99 | 865 282,75 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 148 068,20 | 252 200,78 | 480 510,96 | 535 987,70 | 542 733,43 | -1 522 195,16 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 158 502,74 | 26 747,88 | 144 912,09 | 153 350,96 | 1 052 502,56 | 2 387 477,91 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 1 006 721,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 18 089,86 | 22 647,88 | 18 758,48 | 25 097,23 | 26 366,11 | 2 387 477,91 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.