Firma Centergen
| Adres | MAGAZYNOWA 11 A, PL-99-400, ŁOWICZ | |
| Województwo | łódzkie | |
| Telefon |
|
|
| Adres e-mail |
|
|
| Strona internetowa | centergen.pl | |
| Strona internetowa | CENTERGEN.PL |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL34 1050 1461 1000 0090 3033 3430
PL56 1050 1461 1000 0090 3033 3422
PL78 1050 1461 1000 0090 3033 3414
|
Działalność PKD:
Firma CENTERGEN została założona 2014-04-09 i obecnie mieści się przy MAGAZYNOWA 11 A, PL-99-400, ŁOWICZ. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, chów i hodowla pozostałych zwierząt, działalność usługowa wspomagająca chów i hodowlę zwierząt gospodarskich, sprzedaż hurtowa zboża, nieprzetworzonego tytoniu, nasion i pasz dla zwierząt, sprzedaż hurtowa żywych zwierząt i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-16.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Centergen (REGON 10174395800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

