| Adres | UL. HOŻA 1-7, PL-00-528, WARSZAWA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
|
||
| Strona internetowa | balonowelove.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL20 1240 1112 1111 0011 0348 5424
PL70 1240 1112 1111 0011 0348 4427
PL32 1240 6292 1978 0011 3630 2943
|
| Patenty | 1 aktywny patent Więcej › |
Działalność PKD:
Firma CELEBRE została założona 2020-12-04 i obecnie mieści się przy UL. HOŻA 1-7, PL-00-528, WARSZAWA. Główna działalność firmy to organizacja targów, wystaw i kongresów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów, pozostałe drukowanie, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna odzieży, sprzedaż detaliczna kosmetyków i artykułów toaletowych i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-07-13.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Celebre (REGON 38767707900000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.

