Zarząd firmy Cegielnia Hoffmanowska Osiniak I Wspólnicy - Osiniak Mariusz Zygmunt
Osiniak Mariusz Zygmunt jest w zarządzie KRS CEGIELNIA HOFFMANOWSKA OSINIAK I WSPÓLNICY
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Osiniak Mariusz Zygmunt jest również w zarządzie CEGIELNIA HOFFMANOWSKA OSINIAK I WSPÓLNICY, która została założona 2008-09-17 i ma siedzibę przy OSTROWIECKA 54, PL-23-200, SPŁAWY PIERWSZE. KRS CEGIELNIA HOFFMANOWSKA OSINIAK I WSPÓLNICY zajmuje się produkcja cegieł, dachówek i materiałów budowlanych, z wypalanej gliny. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: wydobywanie żwiru, piasku, gliny i kaolinu, realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę i inne. NIP CEGIELNIA HOFFMANOWSKA OSINIAK I WSPÓLNICY: 7150201011. REGON CEGIELNIA HOFFMANOWSKA OSINIAK I WSPÓLNICY: 430537626.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Osiniak Mariusz Zygmunt
Pozostali członkowie zarządu
Maria Stanisława Osiniak |
Więcej informacji o CEGIELNIA HOFFMANOWSKA OSINIAK I WSPÓLNICY
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby