Sprawozdania finansowe Cedrob Cargo
Dane bilansowe CEDROB CARGO
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 70 715,57 | 520 237,79 | 35 649 384,73 | 32 018 139,45 | 52 276 896,57 | 57 903 137,83 |
A. Aktywa trwałe | 0,00 | 226 224,07 | 29 762 096,29 | 30 375 280,41 | 46 385 176,69 | 51 973 029,15 |
B. Aktywa obrotowe | 70 715,57 | 294 013,72 | 5 887 288,44 | 1 642 859,02 | 5 891 719,88 | 5 930 108,68 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | - | - | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | - | - | 0,00 |
Pasywa razem | 70 715,57 | 520 237,79 | 35 649 384,73 | 32 018 139,45 | 52 276 896,57 | 57 903 137,83 |
A. Kapitał (fundusz) własny | -147 012,88 | -810,24 | 8 139 570,50 | 8 615 039,62 | 11 172 949,37 | 35 969 507,73 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 217 728,45 | 521 048,03 | 27 509 814,23 | 23 402 099,83 | 41 103 947,20 | 21 933 630,10 |
I. Zobowiązania długoterminowe | - | - | - | - | 7 447 580,65 | 5 213 306,53 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | - | - | - | - | 24 062 118,08 | 8 109 463,05 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.