Sprawozdania finansowe Cdf
Dane bilansowe CDF
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 5 099 415,77 | 6 545 410,51 | 4 270 981,27 | 3 896 577,98 | 3 400 636,71 | 3 282 250,03 |
A. Aktywa trwałe | 363 633,37 | 1 983 708,65 | 3 453 787,23 | 3 252 555,55 | 3 121 323,87 | 3 120 092,19 |
B. Aktywa obrotowe | 4 735 782,40 | 4 561 701,86 | 817 194,04 | 644 022,43 | 279 312,84 | 162 157,84 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 5 099 415,77 | 6 545 410,51 | 4 270 981,27 | 3 896 577,98 | 3 400 636,71 | 3 282 250,03 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 4 002 064,30 | 5 700 388,61 | 4 221 293,49 | 3 832 748,65 | 3 331 910,23 | 3 204 496,55 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 1 097 351,47 | 845 021,90 | 49 687,78 | 63 829,33 | 68 726,48 | 77 753,48 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 1 097 351,47 | 845 021,90 | 49 687,78 | 63 829,33 | 68 007,82 | 77 753,48 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.