Sprawozdania finansowe Cci Marketing

Bilans spółki Cci Marketing

Wiek firmy:
Wiek:
14 l. 3 mies. 20 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe CCI MARKETING

ROK
2018
2020
Aktywa razem 299 948,83 28 159,02
A. Aktywa trwałe - -
B. Aktywa obrotowe 299 948,83 28 159,02
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy - -
D. Udziały (akcje) własne - -
Pasywa razem 299 948,83 28 159,02
A. Kapitał (fundusz) własny 22 476,65 22 586,02
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 277 472,18 5 573,00
I. Zobowiązania długoterminowe - -
II. Zobowiązania krótkoterminowe 277 472,18 5 573,00
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.