Firma Carpatia, Kowalczyk, Przęczek, Suder
Dane rejestrowe:
KRS | 0000034115 |
REGON | 350542230 |
NIP |
6810004211
od 1993-07-05 Czynny |
Oficjalna nazwa | CARPATIA, KOWALCZYK, PRZĘCZEK, SUDER |
Adres rejestracji | UL. OGRODOWA 16, PL-32-447, ŁYCZANKA |
Data rejestracji KRS | 2001-08-09 |
Forma prawna | Spółka jawna |
Główna działalnośc lista kodów PKD (Polska Klasyfikacja Działalności) |
Działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów |
Historia zmian danych podmiotu prawnego:
|
2025-07-01 | |||
|
2025-07-01 | |||
|
2025-04-14 | |||
|
2024-06-27 | |||
|
2024-06-27 | |||
|
2023-06-28 | |||
|
2023-06-28 | |||
|
2022-05-11 | |||
|
2022-05-11 | |||
|
2022-05-11 | |||
|
2022-05-11 | |||
|
2020-10-28 | |||
|
2020-10-28 | |||
|
2020-02-27 | |||
|
2019-06-11 | |||
|
2019-06-11 | |||
|
2018-04-26 | |||
|
2018-04-26 | |||
|
2017-11-09 | |||
|
2017-07-17 | |||
|
2017-03-13 | |||
|
2016-10-14 | |||
|
2016-03-17 | |||
|
2016-03-15 | |||
|
2015-02-23 | |||
|
2015-02-23 | |||
|
2014-03-14 | |||
|
2013-02-27 | |||
|
2012-02-24 | |||
|
2011-02-28 | |||
|
2010-10-01 | |||
|
2010-02-25 | |||
|
2009-02-26 | |||
|
2008-02-26 | |||
|
2008-02-13 | |||
|
2007-02-20 | |||
|
2006-02-22 | |||
|
2005-03-22 | |||
|
2004-03-26 | |||
|
2003-04-18 | |||
|
2002-08-13 | |||
|
2001-08-09 |
Źródło informacji: dane z Krajowego Rejestru Sądowego.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby