Zarząd firmy Caroseria Naprawy Powypadkowe Łukasz Badura - Łukasz Badura, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Łukasz Badura (CEIDG)
Łukasz Badura prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CAROSERIA NAPRAWY POWYPADKOWE ŁUKASZ BADURA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-06-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KOŚCIELNA 15, PL-44-187, SIEROTY. Główny zakres działalności Łukasz Badura to Konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli (PKD główne: 45.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż detaliczna części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż detaliczna drobnych wyrobów metalowych, farb i szkła prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, transport drogowy towarów i inne. NIP CAROSERIA NAPRAWY POWYPADKOWE ŁUKASZ BADURA: 9691455971. REGON CAROSERIA NAPRAWY POWYPADKOWE ŁUKASZ BADURA: 36737607000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łukasz Badura
Więcej informacji o CAROSERIA NAPRAWY POWYPADKOWE ŁUKASZ BADURA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Afrykański lider rynku karmy dla zwierząt wchodzi do Polski
Montego Pet Nutrition, największy niezależny producent karmy dla zwierząt w Afryce, debiutuje nad Wisłą we współpracy z Milton Group. Stawia na rosnący segment superpremium. Z Polski chce podbić
Portfel Xeliona na prowadzeniu. Od początku roku zarobił 29 proc.
W rankingu portfeli funduszy doszło do przetasowań. Kamil Cisowski z DI Xelion powrócił na szczyt, a jego sukces napędził fundusz Quercus Silver, który zapewnił mu znaczący wzrost stopy zwrotu.
Automarket rzuca wyzwanie Otomoto
Dzisiaj Automarket.pl jest 40 razy mniejszy niż lider rynku handlu samochodami w sieci. Za dwa lata chce mieć co najmniej połowę liczby ofert na Otomoto. Na czym będzie zarabiać? Nie na ogłoszeniach