Zarząd firmy CARGOPOL Wojciech Nawotczyński - Wojciech Nawotczyński, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-09-01
Działalność gospodarcza Wojciech Nawotczyński (CEIDG)
Wojciech Nawotczyński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CARGOPOL WOJCIECH NAWOTCZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-04-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. KACZA 917, PL-01-013, WARSZAWA. Główny zakres działalności Wojciech Nawotczyński to Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 74.90.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa kwiatów i roślin, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP CARGOPOL WOJCIECH NAWOTCZYŃSKI: 1131836159. REGON CARGOPOL WOJCIECH NAWOTCZYŃSKI: 011218070.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Wojciech Nawotczyński
Więcej informacji o CARGOPOL WOJCIECH NAWOTCZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby