Sprawozdania finansowe Cargo Green Grupa
Dane bilansowe CARGO GREEN GRUPA
|
ROK
|
||
|---|---|---|
| Aktywa razem | 165 198,17 | 181 238,95 |
| A. Aktywa trwałe | 45 505,01 | 35 925,01 |
| B. Aktywa obrotowe | 119 693,16 | 145 313,94 |
| C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | 0,00 | 0,00 |
| D. Udziały (akcje) własne | 0,00 | 0,00 |
| Pasywa razem | 165 198,17 | 181 238,95 |
| A. Kapitał (fundusz) własny | -16 633,06 | 47 598,14 |
| B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 181 831,23 | 133 640,81 |
| I. Zobowiązania długoterminowe | 0,00 | 0,00 |
| II. Zobowiązania krótkoterminowe | 181 831,23 | 133 640,81 |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Polacy inwestują w Tajlandii. Nowy kierunek dla kapitału znad Wisły
Kojarzona głównie z turystyką Tajlandia cieszy się coraz większym zainteresowaniem inwestorów z Polski. Stanowią oni już 60 proc. nabywców nieruchomości dewelopera Phuket Plus. Kupujących kuszą
Czechy rosną coraz szybciej, Niemcy jeszcze nie
Widać oznaki życia w europejskiej gospodarce. Coraz więcej krajów przyspiesza, w tym nasi południowi sąsiedzi. Niemcy nadal czekają na koniec flauty.
Kontrakt na system obsługi bagażu dla CPK zawarty. Wygrywa zagranica
Firma Vanderlande Logistics z Holandii będzie odpowiadać za budowę systemu obsługi bagażu - serca portu w Baranowie. Jego uruchomienie przewidziano na 2031 r., rok przed planowanym otwarciem