Ocena | |||
Główna działalnośc | Pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób starszych lub osób z niepełnosprawnościami |
Numery rachunków bankowych |
PL42 1240 1037 1111 0011 2866 5737
PL45 1240 1037 1111 0011 2953 5288
PL47 1240 1037 1978 0011 2866 5753
PL54 1240 1037 1978 0011 2953 5523 |
Działalność PKD:
Firma CAREMA została założona 2023-07-07 i obecnie mieści się przy UL. GAJOWICKA 195, PL-53-150, WROCŁAW. Główna działalność firmy to pomoc społeczna bez zakwaterowania dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fizjoterapia, pomoc społeczna bez noclegów, pomoc społeczna dla osób z zaburzeniami psychicznymi, pomoc społeczna z opieką pielęgniarską, pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych, pozaszkolne formy edukacji, pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Carema (REGON 52581196000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio