Zarząd firmy Care Poland - Krasnodębski Piotr Grzegorz, członek zarządu
Krasnodębski Piotr Grzegorz, członek zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
2 l. 5 mies. 1 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2025-05-30
Krasnodębski Piotr Grzegorz jest w zarządzie KRS CARE POLAND
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Krasnodębski Piotr Grzegorz jest również w zarządzie CARE POLAND, która została założona 2023-07-05 i ma siedzibę przy UL. DOMANIEWSKA 37-2.43, PL-02-672, WARSZAWA. KRS CARE POLAND zajmuje się pośrednictwo w obrocie nieruchomościami. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: handel hurtowy, handel detaliczny, magazynowanie, przechowywanie i działalność usługowa wspomagająca transport, działalność usługowa w zakresie infrastruktury obliczeniowej, przetwarzania danych, zarządzania stronami internetowymi (hosting) i pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, działalność związana z obsługą rynku nieruchomości i inne. NIP CARE POLAND: 5214027016. REGON CARE POLAND: 52577048000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krasnodębski Piotr Grzegorz
Pozostali członkowie zarządu
| Wiktor Adam Bielawski | członek zarządu |
Więcej informacji o CARE POLAND
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Sejm uchwalił budżet na 2026 rok. Premier: To jest dobry moment dla Polski
W piątek Sejm uchwalił ustawę budżetową na 2026 r. Zgodnie z nią dochody wyniosą 647,2 mld zł, wydatki 918,9 mld zł a deficyt 271,7 mld zł.
Chora ochrona zdrowia, eksport jak feniks z popiołów, Polska w G20
Ile brakuje w NFZ i czy cięcia w służbie zdrowia to jedyny sposób na wyjście z kryzysu? To pytanie zadajemy sobie w najnowszym odcinku. Próbujemy też ustalić, skąd się bierze zadłużenie szpitali i
PKP Cargo liczą na 1,5 mld zł. To rekompensata za przewozy węgla
Poprzedni rząd zmusił spółkę do przewożenia węgla importowanego przez porty morskie. Z tego powodu zaniedbała klientów, którzy w efekcie zrezygnowali z jej usług. Będzie więc ubiegać się o