Zarząd firmy CAM Technology KAMIL WYSZYŃSKI - KAMIL WYSZYŃSKI, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza KAMIL WYSZYŃSKI (CEIDG)
KAMIL WYSZYŃSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CAM TECHNOLOGY KAMIL WYSZYŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2020-09-02 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. ANTONIEGO ORSZAGHA 8A, PL-05-230, KOBYŁKA. Główny zakres działalności KAMIL WYSZYŃSKI to Produkcja pozostałego sprzętu transportowego, gdzie indziej niesklasyfikowana (PKD główne: 30.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana, wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura, działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura, niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych i inne. NIP CAM TECHNOLOGY KAMIL WYSZYŃSKI: 1251708435. REGON CAM TECHNOLOGY KAMIL WYSZYŃSKI: 386746795.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się KAMIL WYSZYŃSKI
Więcej informacji o CAM TECHNOLOGY KAMIL WYSZYŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?