Sprawozdania finansowe Call Center Online

Bilans spółki Call Center Online

Wiek firmy:
Wiek:
12 l. 2 mies. 28 d.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł

Dane bilansowe CALL CENTER ONLINE

ROK
2022
2023
Aktywa razem 246 185,33 279 477,04
A. Aktywa trwałe 0,00 0,00
B. Aktywa obrotowe 246 185,33 279 477,04
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy 0,00 0,00
D. Udziały (akcje) własne 0,00 0,00
Pasywa razem 246 185,33 279 477,04
A. Kapitał (fundusz) własny 164 504,14 199 969,56
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania 81 681,19 79 507,48
I. Zobowiązania długoterminowe 0,00 0,00
II. Zobowiązania krótkoterminowe 81 681,19 79 507,48
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.

  • Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
  • Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
  • Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
  • Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
  • Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
  • Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.