Firma Call Center Online
| Adres | UL. STANISŁAWOWSKA 47, PL-54-611, WROCŁAW | |
| Województwo | dolnośląskie | |
| Strona internetowa | callcenteronline.pl |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność portali internetowych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL33 1440 1390 0000 0000 1597 7981
|
Działalność PKD:
Firma CALL CENTER ONLINE została założona 2013-06-19 i obecnie mieści się przy UL. STANISŁAWOWSKA 47, PL-54-611, WROCŁAW. Główna działalność firmy to przetwarzanie danych i hostingowe. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność portali internetowych, działalność agentów zajmujących się sprzedażą hurtową wyspecjalizowaną pozostałych towarów, sprzedaż hurtowa sprzętu elektronicznego i telekomunikacyjnego oraz części do niego, sprzedaż detaliczna sprzętu telekomunikacyjnego prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, pośrednictwo w sprzedaży detalicznej niewyspecjalizowanej i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 3 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-05-27.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Call Center Online (REGON 02216612000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Nowe promy pomogą armatorom odzyskać rynek na Bałtyku. Każdy będzie kosztował 260 mln EUR
Po latach niepowodzeń w budowie promów dla polskich armatorów Unity Line odebrał wreszcie ze stoczni pierwszą jednostkę. Budowa drugiej zakończy się za rok, a obiecany właśnie przez ministra aktywów
Od 2,5 do 15 mln zł dla firmy na nowoczesne technologie
Na niskie oprocentowanie i możliwość częściowego umorzenia mogą liczyć przedsiębiorcy, którzy sięgną po preferencyjne wsparcie zwrotne na cyfryzację i projekty ekologiczne z programu FENG.
Paweł Borys: Rok technologicznego przełomu czy straconej szansy?
Co należałoby zrobić? Wyraźnie zdefiniować technologie priorytetowe — AI, chmurę, automatyzację i robotykę. Uczynić z państwa aktywnego klienta technologii, a nie wyłącznie regulatora. Odblokować