Zarząd firmy Cała W Cukrze Gabriela Woźniak-Chruściak - Gabriela Woźniak-Chruściak, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-06-29
Działalność gospodarcza Gabriela Woźniak-Chruściak (CEIDG)
Gabriela Woźniak-Chruściak prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą CAŁA W CUKRZE GABRIELA WOŹNIAK-CHRUŚCIAK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2022-05-13 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PERŁOWA 1, PL-59-101, SOBIN. Główny zakres działalności Gabriela Woźniak-Chruściak to Produkcja pieczywa; produkcja świeżych wyrobów ciastkarskich i ciastek (PKD główne: 10.71.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: produkcja sucharów i herbatników; produkcja konserwowanych wyrobów ciastkarskich i ciastek, produkcja kakao, czekolady i wyrobów cukierniczych, sprzedaż detaliczna pieczywa, ciast, wyrobów ciastkarskich i cukierniczych prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach. NIP CAŁA W CUKRZE GABRIELA WOŹNIAK-CHRUŚCIAK: 5020123553. REGON CAŁA W CUKRZE GABRIELA WOŹNIAK-CHRUŚCIAK: 522013441.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Gabriela Woźniak-Chruściak
Więcej informacji o CAŁA W CUKRZE GABRIELA WOŹNIAK-CHRUŚCIAK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby