Zarząd firmy C.M.C. CREATIVE MEDIA COMPANY MAGDALENA SKROBARCZYK - MAGDALENA SKROBARCZYK, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza MAGDALENA SKROBARCZYK (CEIDG)
MAGDALENA SKROBARCZYK prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą C.M.C. CREATIVE MEDIA COMPANY MAGDALENA SKROBARCZYK, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2017-05-19 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. PLEBAŃSKA 41, PL-42-350, KOZIEGŁOWY. Główny zakres działalności MAGDALENA SKROBARCZYK to Działalność agencji reklamowych (PKD główne: 73.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż detaliczna prowadzona w niewyspecjalizowanych sklepach z przewagą żywności, napojów i wyrobów tytoniowych, sprzedaż detaliczna odzieży prowadzona w wyspecjalizowanych sklepach, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, sprzedaż detaliczna pozostałych wyrobów prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami i inne. NIP C.M.C. CREATIVE MEDIA COMPANY MAGDALENA SKROBARCZYK: 5771749299. REGON C.M.C. CREATIVE MEDIA COMPANY MAGDALENA SKROBARCZYK: 15218429000000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MAGDALENA SKROBARCZYK
Więcej informacji o C.M.C. CREATIVE MEDIA COMPANY MAGDALENA SKROBARCZYK
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Unijne samoloty mogłyby polecieć na polskich biopaliwach
Możemy być liderem rynku zrównoważonego paliwa lotniczego (SAF). Sektor będzie gwałtownie rósł pod presją europejskich przepisów z pakietu Fit for 55.

Airbus idzie za ciosem. Po umowie z LOT-em wychodzi z ofertą dla polskiej armii
Globalne zamówienia na europejskie samoloty mają zasilić naszą gospodarkę 17 mld USD, co przełoży się na tysiące miejsc pracy. Zyskają również polskie uczelnie i sektor IT.

Dyplom magistra a sukces w biznesie. Im mniejsza firma, tym mniejsza rola edukacji
Prawie połowa zarządzających małymi i średnimi firmami nie ma wyższego wykształcenia