Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania |
Działalność PKD:
Firma C&C MIROSŁAW ŚRODOŃ została założona 2005-06-01 i obecnie mieści się przy UL. KATOWICKA 2928, PL-44-335, JASTRZĘBIE-ZDRÓJ. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, agencje inkasa i biura kredytowe, badanie rynku i opinii publicznej, fotografia, gry i zakłady, pośrednictwo pieniężne, pośrednictwo w sprzedaży hurtowej, pozostały transport lądowy pasażerski, sprzedaż detaliczna na targowiskach, sprzedaż detaliczna poza siecią sklepową, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, sprzedaż hurtowa niewyspecjalizowana, sprzedaż w sklepach niespecjalizowanych, sprzedaż żywności i napojów w sklepach, usługi reklamowe, usługi związane z oprogramowaniem, wynajem samochodów bez kierowcy. Zgodnie z najnowszym wpisem w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y).
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie C&C Mirosław Środoń (REGON 24009588800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutaj Usuń moją firmęWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?

Faktoring liczy na mocne przyspieszenie
Polski rynek faktoringowy w ciągu ostatnich dziesięciu lat wzrósł aż pięciokrotnie. Perspektywy na kolejne lata też wyglądają obiecująco, tym bardziej, że lada chwila zacznie działać systemy wymiany

Bank Pocztowy zwiększa zysk i nie szuka nowego prezesa
W pierwszym półroczu wynik netto banku był prawie o jedną czwartą lepszy niż przed rokiem. Współpraca z pocztą pomaga pozyskiwać nowych klientów.