Zarząd firmy Byłych Żołnierzy Wojsk Specjalnych Pro Patria - Michalczyk Adam, prezes zarządu
Michalczyk Adam jest w zarządzie KRS BYŁYCH ŻOŁNIERZY WOJSK SPECJALNYCH PRO PATRIA
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Michalczyk Adam jest również w zarządzie BYŁYCH ŻOŁNIERZY WOJSK SPECJALNYCH PRO PATRIA, która została założona 2020-01-23 i ma siedzibę przy PLAC GRUNWALDZKI 8-10-18, PL-40-127, KATOWICE. KRS BYŁYCH ŻOŁNIERZY WOJSK SPECJALNYCH PRO PATRIA zajmuje się pozostałe formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: obiekty noclegowe turystyczne i miejsca krótkotrwałego zakwaterowania, pozostała działalność wydawnicza, z wyłączeniem w zakresie oprogramowania, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego i inne. NIP BYŁYCH ŻOŁNIERZY WOJSK SPECJALNYCH PRO PATRIA: 6342972703. REGON BYŁYCH ŻOŁNIERZY WOJSK SPECJALNYCH PRO PATRIA: 385365683.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Michalczyk Adam
Więcej informacji o BYŁYCH ŻOŁNIERZY WOJSK SPECJALNYCH PRO PATRIA
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby