Zarząd firmy BYŁKO DORADZTWO /KONSULTING WŁODZIMIERZ BYŁO - WŁODZIMIERZ BYŁO, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-06-06
Działalność gospodarcza WŁODZIMIERZ BYŁO (CEIDG)
WŁODZIMIERZ BYŁO prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BYŁKO DORADZTWO /KONSULTING WŁODZIMIERZ BYŁO, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem OSIEDLE DOLNOŚLĄSKIE 2166, PL-97-400, BEŁCHATÓW. Główny zakres działalności WŁODZIMIERZ BYŁO to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, pozostałe badania i analizy techniczne i inne. NIP BYŁKO DORADZTWO /KONSULTING WŁODZIMIERZ BYŁO: 6161094328. REGON BYŁKO DORADZTWO /KONSULTING WŁODZIMIERZ BYŁO: 10030523900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WŁODZIMIERZ BYŁO
Więcej informacji o BYŁKO DORADZTWO /KONSULTING WŁODZIMIERZ BYŁO
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.