Zarząd firmy BW Wrocław Beata Wróblewska-Pohnke - Beata Wróblewska-Pohnke, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2020-10-01
Działalność gospodarcza Beata Wróblewska-Pohnke (CEIDG)
Beata Wróblewska-Pohnke prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BW WROCŁAW BEATA WRÓBLEWSKA-POHNKE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2015-02-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. GORLICKA 126, PL-51-314, WROCŁAW. Główny zakres działalności Beata Wróblewska-Pohnke to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna wyrobów tekstylnych, odzieży i obuwia prowadzona na straganach i targowiskach, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, pośrednictwo w obrocie nieruchomościami i inne. NIP BW WROCŁAW BEATA WRÓBLEWSKA-POHNKE: 8951114380. REGON BW WROCŁAW BEATA WRÓBLEWSKA-POHNKE: 931521876.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Beata Wróblewska-Pohnke
Więcej informacji o BW WROCŁAW BEATA WRÓBLEWSKA-POHNKE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestorzy nie postawili milionów na Gadu-Gadu
Spółka Fintecom, chcąca stworzyć superaplikację na bazie komunikatora, zdobyła tylko 10 proc. kapitału, o który poprosiła inwestorów. Nie składa jednak broni.

Lotnisko Olsztyn-Mazury ma plan na dodatkowe dochody i rozwój
Władze portu w Szymanach szukają sposobu na wyjście z finansowego dołka. Światełkiem w tunelu są projekty podwójnego zastosowania.

Resort infrastruktury wie, jak przekierować militarne fundusze na kolej
Wiceminister Piotr Malepszak proponuje, by specjalna spółka BGK dokapitalizowała PKP Polskie Linie Kolejowe. Alternatywą jest przelew do Funduszu Kolejowego.