Zarząd firmy BUSINESS FRIENDS WOJCIECH BIEŃKOWSKI - WOJCIECH BIEŃKOWSKI, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2024-04-01
Działalność gospodarcza WOJCIECH BIEŃKOWSKI (CEIDG)
WOJCIECH BIEŃKOWSKI prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BUSINESS FRIENDS WOJCIECH BIEŃKOWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2002-08-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. MAGNOLII 22, PL-05-500, JÓZEFOSŁAW. Główny zakres działalności WOJCIECH BIEŃKOWSKI to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja, pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa pozostałych maszyn, urządzeń oraz dóbr materialnych, gdzie indziej niesklasyfikowane, wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery, wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek i inne. NIP BUSINESS FRIENDS WOJCIECH BIEŃKOWSKI: 6691983094. REGON BUSINESS FRIENDS WOJCIECH BIEŃKOWSKI: 01532474500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się WOJCIECH BIEŃKOWSKI
Więcej informacji o BUSINESS FRIENDS WOJCIECH BIEŃKOWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
BMW Neue Klasse: Przyszłość zaczyna się od nowa
BMW wraca do nazwy, która sześć dekad temu zmieniła wszystko. Neue Klasse tak kiedyś jak i dziś ma do wykonania trudne zadanie.
Meva Energy ma 40 mln EUR na gazyfikację biomasy
Szwedzka spółka Meva Energy pozyskała 40 mln EUR z Europejskiego Banku Inwestycyjnego. Przeznaczy je na rozwój instalacji przetwarzających biomasę, w tym pierwszej w Polsce jednostki dla fabryki
Wills Innovation stworzy narzędzie analizujące treści influencerów
Formative, wehikuł firmowany przez Pawła Dobosza, zainwestował 2 mln zł w agencję marketingową Wills Innovation. Pieniądze przyspieszą prace nad narzędziem do analizy aktywności twórców internetowych