Zarząd firmy Business Consulting Mateusz Laska - MATEUSZ LASKA, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-09-30
Działalność gospodarcza MATEUSZ LASKA (CEIDG)
MATEUSZ LASKA prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BUSINESS CONSULTING MATEUSZ LASKA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2021-11-04 i ma swoją siedzibę pod adresem KRAŃCOWA 6110, PL-02-493, WARSZAWA. Główny zakres działalności MATEUSZ LASKA to Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania (PKD główne: 70.22.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów, działalność agentów zajmujących się sprzedażą towarów różnego rodzaju, sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub internet, pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych, przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność i inne. NIP BUSINESS CONSULTING MATEUSZ LASKA: 5223212813. REGON BUSINESS CONSULTING MATEUSZ LASKA: 52038610300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się MATEUSZ LASKA
Więcej informacji o BUSINESS CONSULTING MATEUSZ LASKA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.