Zarząd firmy BUSINESS 4 BUSINESS CONSULTING Piotr Janewicz /skrót: B4B CONSULTING Piotr Janewicz/ - PIOTR JANEWICZ, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza PIOTR JANEWICZ (CEIDG)
PIOTR JANEWICZ prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BUSINESS 4 BUSINESS CONSULTING PIOTR JANEWICZ /SKRÓT: B4B CONSULTING PIOTR JANEWICZ/, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2008-12-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JÓZEFA KONRADA KORZENIOWSKIEGO 3, PL-15-519, BIAŁYSTOK. Główny zakres działalności PIOTR JANEWICZ to Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 85.59.B). Pozostałe obszary działalności obejmują: pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych, pozostała działalność wspomagająca ubezpieczenia i fundusze emerytalne, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe i inne. NIP BUSINESS 4 BUSINESS CONSULTING PIOTR JANEWICZ /SKRÓT: B4B CONSULTING PIOTR JANEWICZ/: 5422679264. REGON BUSINESS 4 BUSINESS CONSULTING PIOTR JANEWICZ /SKRÓT: B4B CONSULTING PIOTR JANEWICZ/: 20024214500000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się PIOTR JANEWICZ
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.