Zarząd firmy Bus & Truck Service - Łapa Jacek Maciej, prezes zarządu
Łapa Jacek Maciej jest w zarządzie KRS BUS & TRUCK SERVICE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Łapa Jacek Maciej jest również w zarządzie BUS & TRUCK SERVICE, która została założona 2003-03-24 i ma siedzibę przy STOŁECZNA 67, PL-05-083, WYGLĘDY. KRS BUS & TRUCK SERVICE zajmuje się konserwacja i naprawa pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: produkcja nadwozi do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa i detaliczna samochodów osobowych i furgonetek, sprzedaż hurtowa i detaliczna pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli, sprzedaż hurtowa części i akcesoriów do pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli i inne. NIP BUS & TRUCK SERVICE: 1181672079. REGON BUS & TRUCK SERVICE: 01544582200000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Łapa Jacek Maciej
Pozostali członkowie zarządu
Daniel Kopeć | członek zarządu | |
Emilian Dylski | członek zarządu |
Więcej informacji o BUS & TRUCK SERVICE
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Zakaz social mediów dla dzieci, morska wojna handlowa USA–Chiny
USA otwierają nowy front w konflikcie z Chinami, wprowadzając wysokie opłaty dla firm żeglugowych. Dania planuje zakazać mediów społecznościowych dzieciom poniżej 15. roku życia, a w Polsce rząd

Zagadkowy spadek w niemieckim przemyśle. Będzie jednak lepiej
Według najnowszych danych za sierpień produkcja przemysłowa w Niemczech zanotowała znaczny, większy od prognoz spadek. Czy to kubeł zimnej wody na głowę optymistów wierzących w poważniejsze ożywienie

MFW: deficyt handlowy szkodzi gospodarce
Nowe badania dowodzą, że ujemny bilans w wymianie handlowej ma długotrwały i negatywny wpływ na wzrost gospodarczy. To oznacza, że idea rebalansowania światowego systemu gospodarczego - czyli