Firma Bunkry Mamerki
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL60 1140 2004 0000 3812 0621 1157
PL59 1140 2004 0000 3102 7586 8028 |
Działalność PKD:
Firma BUNKRY MAMERKI została założona 2015-07-07 i obecnie mieści się przy UL. ZBIGNIEWA BURZYŃSKIEGO 8F-16, PL-80-462, GDAŃSK. Główna działalność firmy to biblioteki, archiwa, muzea i kultura. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują działalność historycznych miejsc i budynków oraz podobnych atrakcji turystycznych, pozostała sprzedaż detaliczna prowadzona poza siecią sklepową, straganami i targowiskami, działalność usługowa wspomagająca transport lądowy, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-14.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Bunkry Mamerki (REGON 36196939400000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Private debt budzi strach na Wall Street. W Polsce rynek raczkuje
Po upadkach First Brands i Tricolors na Wall Street zaczęły pojawiać się głosy o nadchodzącym kryzysie finansowym, u którego źródła leży rynek długu prywatnego. Polscy eksperci nie obawiają się
Gabriel Zucman: gospodarcza słabość Europy to mit
Znany francuski ekonomista Gabriel Zucman stawia tezę, że przekonanie, iż gospodarka Unii Europejskiej pozostaje w tyle wobec USA jest nieprawdziwe. Wystarczy przyjąć bardziej adekwatne parametry
Partnerzy dla hodowców
Spółka z Kolna udowadnia, że nawet do tak tradycyjnej branży, jak żywienie zwierząt gospodarskich, można wprowadzić nową jakość – zarówno produktów, jak i obsługi hodowców.