Zarząd firmy BUMBUŚ - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WALDEMAR BOGUSZEWSKI - Waldemar Boguszewski, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Waldemar Boguszewski (CEIDG)
Waldemar Boguszewski prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BUMBUŚ - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WALDEMAR BOGUSZEWSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2004-09-01 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JULIUSZA SŁOWACKIEGO 29/1, PL-83-000, PRUSZCZ GDAŃSKI. Główny zakres działalności Waldemar Boguszewski to Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi (PKD główne: 68.20.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: chów i hodowla ryb oraz pozostałych organizmów wodnych w wodach morskich, chów i hodowla ryb oraz pozostałych organizmów wodnych w wodach śródlądowych, pozostałe drukowanie, działalność usługowa związana z przygotowywaniem do druku, reprodukcja zapisanych nośników informacji i inne. NIP BUMBUŚ - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WALDEMAR BOGUSZEWSKI: 5931381337. REGON BUMBUŚ - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WALDEMAR BOGUSZEWSKI: 19307128900000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Waldemar Boguszewski
Więcej informacji o BUMBUŚ - PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUGOWO-HANDLOWE WALDEMAR BOGUSZEWSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.