Firma Bukat
| Adres | UL. POŁUDNIOWA 14, PL-05-082, ZIELONKI-PARCELA | |
| Województwo | mazowieckie | |
| Telefon |
|
|
| Strona internetowa | bukat.com |
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Sprzedaż hurtowa owoców i warzyw | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL02 1750 0009 0000 0000 2032 9707
PL25 1600 1462 1083 0880 8000 0014
PL39 1050 1025 1000 0090 3289 1393
PL83 1750 0009 0000 0000 2112 0642 |
Działalność PKD:
Firma BUKAT została założona 2022-06-01 i obecnie mieści się przy UL. POŁUDNIOWA 14, PL-05-082, ZIELONKI-PARCELA. Główna działalność firmy to sprzedaż hurtowa żywności i napojów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują sprzedaż hurtowa owoców i warzyw, przetwarzanie i konserwowanie ziemniaków, produkcja soków z owoców i warzyw, pozostałe przetwarzanie i konserwowanie owoców i warzyw, produkcja pozostałych artykułów spożywczych, gdzie indziej niesklasyfikowana i inne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-11-26.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Bukat (REGON 52218807000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Gdański wieżowiec Olivia Star może zmienić właściciela za 580 mln zł
Nowy rok może przynieść kolejną transakcję na rynku nieruchomości komercyjnych. Trwają negocjacje dotyczące sprzedaży najwyższego biurowca w Gdańsku 180-metrowego Olivia Star.
KNF dała zielone światło prezesowi PZU
Komisja Nadzoru Finansowego jednogłośnie wyraziła zgodę na powołanie Bogdana Benczaka na stanowiska prezesa największego ubezpieczyciela. Kadencja obecnego zarządu kończy się w połowie 2026 r.
Sprzedaż detaliczna szybko rośnie, ale firmy nie widzą silnego konsumenta
Firmy handlowe raportują coraz większy problem z popytem, choć dane o sprzedaży są bardzo dobre. Rozwiązanie tej sprzeczności jest oczywiste: ceny.
