Sprawozdania finansowe Building Invest
Dane bilansowe BUILDING INVEST
ROK
|
||||||
---|---|---|---|---|---|---|
Aktywa razem | 6 681 324,12 | 7 134 109,92 | 7 397 724,02 | 7 524 034,01 | 7 881 514,27 | 9 289 882,36 |
A. Aktywa trwałe | 5 449 952,74 | 5 980 313,94 | 6 431 275,22 | 6 472 851,48 | 6 688 549,19 | 6 775 166,95 |
B. Aktywa obrotowe | 1 231 371,38 | 1 153 795,98 | 966 448,80 | 1 051 182,53 | 1 192 965,08 | 2 514 715,41 |
C. Należne wpłaty na kapitał (fundusz) podstawowy | - | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
D. Udziały (akcje) własne | - | - | - | 0,00 | 0,00 | 0,00 |
Pasywa razem | 6 681 324,12 | 7 134 109,92 | 7 397 724,02 | 7 524 034,01 | 7 881 514,27 | 9 289 882,36 |
A. Kapitał (fundusz) własny | 11 635,92 | 262 197,89 | 494 096,60 | 659 697,51 | 863 058,07 | 1 600 563,08 |
B. Zobowiązania i rezerwy na zobowiązania | 6 669 688,20 | 6 871 912,03 | 6 903 627,42 | 6 864 336,50 | 7 018 456,20 | 7 689 319,28 |
I. Zobowiązania długoterminowe | 4 262 000,00 | 6 802 000,00 | 6 808 000,00 | - | - | - |
II. Zobowiązania krótkoterminowe | 2 407 688,20 | 67 247,32 | 65 410,23 | - | - | - |
Dane finansowe są automatycznie odczytywane ze strony internetowej EKRS Ministerstwa Sprawiedliwości.
- Aktywa trwałe - Majątek posiadany na dłuższy okres, zazwyczaj dłuższy niż rok, np. nieruchomości, maszyny.
- Aktywa obrotowe - Majątek planowany do zużycia lub sprzedaży w ciągu roku, np. zapasy, należności, środki pieniężne.
- Kapitał własny - Wartość netto majątku przedsiębiorstwa, będąca różnicą między aktywami a zobowiązaniami.
- Zobowiązania długoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w okresie dłuższym niż rok, np. kredyty, obligacje.
- Zobowiązania krótkoterminowe - Zobowiązania finansowe do spłaty w ciągu roku, np. zobowiązania wobec dostawców, krótkoterminowe kredyty.
- Kapitał rezerwowy - Część kapitału własnego odkładana na określone cele, np. pokrycie strat, rozwój działalności.
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.