Firma Build&Grow Świątek&Skrzek-Świątek
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób z zaburzeniami psychicznymi lub uzależnieniami |
Działalność PKD:
Firma BUILD&GROW ŚWIĄTEK&SKRZEK-ŚWIĄTEK została założona 2022-03-22 i obecnie mieści się przy UL. JODŁOWA 7, PL-56-200, GÓRA. Działalność firmy została zawieszona od 2024-10-25. Główna działalność firmy to pomoc społeczna dla osób z zaburzeniami psychicznymi. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agenci i organizatorzy turystyki, fizjoterapia, pomoc społeczna z opieką pielęgniarską, pomoc społeczna z zakwaterowaniem dla osób w podeszłym wieku i osób niepełnosprawnych, pozaszkolne formy edukacji, pozostała pomoc społeczna z zakwaterowaniem, wspomaganie edukacji. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2024-10-30.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Build&Grow Świątek&Skrzek-Świątek (REGON 52154222600000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio