Firma Buena Vista Media Group Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością
Adres | UL. LASKOWICKA 7, PL-51-523, WROCŁAW | |
Województwo | dolnośląskie | |
Adres e-mail |
![]() |
|
Strona internetowa | bvmg.pl |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja |
Numery rachunków bankowych |
PL55 1910 1048 2412 5446 2460 0002
PL82 1910 1048 2412 5446 2460 0001 |
Działalność PKD:
Firma BUENA VISTA MEDIA GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ została założona 2018-04-27 i obecnie mieści się przy UL. LASKOWICKA 7, PL-51-523, WROCŁAW. Główna działalność firmy to doradztwo związane z zarządzaniem. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują fotografia, pozaszkolne formy edukacji, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, usługi reklamowe, usługi związane z filmami i nagraniami. Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-06-16.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Buena Vista Media Group Spółka Z Ograniczoną Odpowiedzialnością (REGON 36925819000000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Wealthon szybciej ściągnie należności dzięki arbitrażowi
Polski fintech, działający od 2018 r., nawiązał współpracę z platformą Ultima Ratio. Dzięki temu chce przyspieszyć proces odzyskiwania pieniędzy od klientów zalegających ze spłatą.

Private debt złapie wiatr w żagle. Impuls dadzą fuzje i przejęcia
Polska odpowiada za 85 proc. transakcji private debt w regionie Europy Środkowej, a według prognoz Baker McKenzie rynek ten wzrośnie dwukrotnie w ciągu pięciu lat. Do ożywienia przyczyni się seria

Polskie firmy przegrywają z niemieckimi w wyścigu AI
Tylko 8 proc. menedżerów w Polsce uważa, że ich firmy mają systemy zintegrowane z technologią AI i kompetencje do jej wdrożenia. W niemieckich przedsiębiorstwach ten odsetek wynosi aż 41 proc.