Zarząd firmy BUDOWA PLACY DO UJEŻDŻANIA KONI BPK, Krzysztof Starosta - Krzysztof Starosta, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Krzysztof Starosta (CEIDG)
Krzysztof Starosta prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BUDOWA PLACY DO UJEŻDŻANIA KONI BPK, KRZYSZTOF STAROSTA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2007-04-13 i ma swoją siedzibę pod adresem 15, PL-62-619, ZŁOTOWO. Główny zakres działalności Krzysztof Starosta to Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane (PKD główne: 43.99.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, roboty związane z budową dróg i autostrad, rozbiórka i burzenie obiektów budowlanych, przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie wykopów i wierceń geologiczno-inżynierskich i inne. NIP BUDOWA PLACY DO UJEŻDŻANIA KONI BPK, KRZYSZTOF STAROSTA: 6652482873. REGON BUDOWA PLACY DO UJEŻDŻANIA KONI BPK, KRZYSZTOF STAROSTA: 311553356.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Krzysztof Starosta
Więcej informacji o BUDOWA PLACY DO UJEŻDŻANIA KONI BPK, KRZYSZTOF STAROSTA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby