Zarząd firmy Budowa I Serwis Sieci Szerokopasmowych - Ptak Łukasz Jakub, prezes zarządu
Ptak Łukasz Jakub jest w zarządzie KRS BUDOWA I SERWIS SIECI SZEROKOPASMOWYCH
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Ptak Łukasz Jakub jest również w zarządzie BUDOWA I SERWIS SIECI SZEROKOPASMOWYCH, która została założona 2017-06-30 i ma siedzibę przy UL. WIELOPOLSKA 203C, PL-39-200, DĘBICA. KRS BUDOWA I SERWIS SIECI SZEROKOPASMOWYCH zajmuje się roboty związane z budową linii telekomunikacyjnych i elektroenergetycznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane, działalność w zakresie telekomunikacji przewodowej, działalność w zakresie odsprzedaży usług telekomunikacyjnych oraz pośrednictwo w telekomunikacji, działalność w zakresie pozostałej telekomunikacji, działalność związana z oprogramowaniem i inne. NIP BUDOWA I SERWIS SIECI SZEROKOPASMOWYCH: 8722416731. REGON BUDOWA I SERWIS SIECI SZEROKOPASMOWYCH: 367669262.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Ptak Łukasz Jakub
Pozostali członkowie zarządu
Krzysztof Piotr Matłok | wiceprezes zarządu |
Więcej informacji o BUDOWA I SERWIS SIECI SZEROKOPASMOWYCH
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby