Firma Budofix
Adres | UL. VILLARDCZYKÓW 10-U3, PL-02-793, WARSZAWA | |
Województwo | mazowieckie | |
Telefon |
![]() |
|
![]() |
||
Strona internetowa | budofix.com |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Pozostałe specjalistyczne roboty budowlane, gdzie indziej niesklasyfikowane |
Numery rachunków bankowych |
PL15 2490 0005 0000 4520 2291 5902
PL49 1090 2590 0000 0001 5341 3636 |
Działalność PKD:
Firma BUDOFIX została założona 2001-06-27 i obecnie mieści się przy UL. VILLARDCZYKÓW 10-U3, PL-02-793, WARSZAWA. Główna działalność firmy to specjalistyczne roboty budowlane. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują agencje pracy tymczasowej, doradztwo związane z zarządzaniem, pozostała wyspecjalizowana sprzedaż hurtowa, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, sprzedaż hurtowa maszyn i urządzeń, transport drogowy towarów i przeprowadzki, usługi architektoniczne i inżynieryjne. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-08-11.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Budofix (REGON 01732008800000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Re-commerce wychodzi z cienia
Moda, elektronika, meble – re-commerce obejmuje coraz więcej kategorii i przyciąga więcej klientów. Dynamikę rynku, który jeszcze niedawno uchodził za niszowy, dostrzegają najwięksi gracze i planują

Wycieczkomat digitalizuje rynek szkolnych wyjazdów
Start-up zamierza zbudować cyfrowy standard organizacji wycieczek — tak jak w edukacji nową jakość w komunikacji z rodzicami wyznaczyły elektroniczne dzienniki Librus i Vulcan.

Castorama wchodzi mocniej w rynek budowlany dla firm
Największa w Polsce sieć kojarzona głównie z klientem indywidualnym umacnia się w segmencie B2B. Program dla profesjonalistów, uruchomiony w pełnej skali w 2024 r., odpowiada już za blisko 20 proc.