Zarząd firmy BUDEN Biuro inżynierskie Paweł Gliński - Paweł Gliński, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza Paweł Gliński (CEIDG)
Paweł Gliński prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BUDEN BIURO INŻYNIERSKIE PAWEŁ GLIŃSKI, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2013-11-14 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. FRANCISZKA HYNKA 325, PL-80-465, GDAŃSK. Główny zakres działalności Paweł Gliński to Pozostała działalność w zakresie specjalistycznego projektowania (PKD główne: 74.14.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i lekkich pojazdów silnikowych, w tym motocykli, doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i pozostałe doradztwo w zakresie zarządzania, działalność w zakresie architektury, działalność w zakresie geodezji i kartografii, pozostała działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne i inne. NIP BUDEN BIURO INŻYNIERSKIE PAWEŁ GLIŃSKI: 8762262257. REGON BUDEN BIURO INŻYNIERSKIE PAWEŁ GLIŃSKI: 221985430.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Paweł Gliński
Więcej informacji o BUDEN BIURO INŻYNIERSKIE PAWEŁ GLIŃSKI
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby