Firma Budchem Adam Szlachcic
| Ocena | |||
| Główna działalnośc | Produkcja pozostałych części i akcesoriów do pojazdów silnikowych, z wyłączeniem motocykli | ||
| Numery rachunków bankowych |
PL18 1910 1048 2789 0001 9416 0001
PL39 2490 1057 0000 9902 9261 0003
PL48 2490 1057 0000 9900 9261 0003
PL88 1910 1048 2789 0001 9416 0002 |
Działalność PKD:
Firma BUDCHEM ADAM SZLACHCIC została założona 2015-09-09 i obecnie mieści się przy UL. OBRZEŻNA PÓŁNOCNA 19, PL-41-400, MYSŁOWICE. Główna działalność firmy to części i akcesoria do pojazdów. Inne działania prowadzone przez firmę obejmują naprawa pojazdów samochodowych, roboty instalacyjne elektryczne i budowlane, roboty wykończeniowe budowlane, specjalistyczne roboty budowlane, transport drogowy towarów i przeprowadzki, wynajem i zarządzanie nieruchomościami, wynajem samochodów bez kierowcy, wyroby z tworzyw sztucznych. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 1 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-03-13.
Mapa (przybliżona lokalizacja)
Pokaż mapęCzy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Budchem Adam Szlachcic (REGON 36244487700000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
AI rozgrzała rynek energii. Eksperci: to może się źle skończyć
Euforia wokół sztucznej inteligencji, która w ostatnich latach wywindowała indeks S&P 500 na rekordowe poziomy, odmienia charakter sektora użyteczności publicznej. Spółki energetyczne, dotychczas
Elektrotim rozwija się energetycznie i obronnie. Szykuje nową strategię
Elektrotim, notowany na GPW wykonawca infrastruktury elektroenergetycznej i systemów bezpieczeństwa, ma rekordowy portfel zamówień. Spółka szykuje się do przedstawienia nowej strategii na lata
Ćwierć wieku Fotki. "Paradoks serwisu randkowego polega na tym, że najlepszym scenariuszem jest… utrata klienta”
W 2001 r. Fotka.pl była jednym z pierwszych polskich serwisów społecznościowych. Teraz, jako portal randkowy, stawia na prosty model subskrypcyjny i rozwój funkcji opartych na sztucznej inteligencji.