Zarząd firmy BUD - STAL - TEST - II BOSSOWSKA-ZDZIECH BARBARA - BARBARA BOSSOWSKA-ZDZIECH, przedsiębiorca
Działalność gospodarcza BARBARA BOSSOWSKA-ZDZIECH (CEIDG)
BARBARA BOSSOWSKA-ZDZIECH prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BUD - STAL - TEST - II BOSSOWSKA-ZDZIECH BARBARA, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2000-09-11 i ma swoją siedzibę pod adresem UL. JAKUBA JAŚKIEWICZA 182, PL-59-600, LWÓWEK ŚLĄSKI. Główny zakres działalności BARBARA BOSSOWSKA-ZDZIECH to Produkcja konstrukcji metalowych i ich części (PKD główne: 25.11.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: sprzedaż hurtowa metali i rud metali, pozostałe badania i analizy techniczne, działalność w zakresie inżynierii i związane z nią doradztwo techniczne, wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi, kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek i inne. NIP BUD - STAL - TEST - II BOSSOWSKA-ZDZIECH BARBARA: 6161181369. REGON BUD - STAL - TEST - II BOSSOWSKA-ZDZIECH BARBARA: 230917594.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się BARBARA BOSSOWSKA-ZDZIECH
Więcej informacji o BUD - STAL - TEST - II BOSSOWSKA-ZDZIECH BARBARA
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby