Zarząd firmy BUD-FRANC KAMIL KWAZEBART USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE I INSTALATORSKIE - Kamil Kwazebart, przedsiębiorca
Działalność firmy została zawieszona od 2023-07-01
Działalność gospodarcza Kamil Kwazebart (CEIDG)
Kamil Kwazebart prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą pod nazwą BUD-FRANC KAMIL KWAZEBART USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE I INSTALATORSKIE, która jest zarejestrowana w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG). Firma działa od 2018-05-15 i ma swoją siedzibę pod adresem OS. OSIEDLE ZŁOTE 2A13, PL-58-200, DZIERŻONIÓW. Główny zakres działalności Kamil Kwazebart to Wykonywanie pozostałych robót budowlanych wykończeniowych (PKD główne: 43.39.Z). Pozostałe obszary działalności obejmują: przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie instalacji elektrycznych, wykonywanie instalacji wodno-kanalizacyjnych, cieplnych, gazowych i klimatyzacyjnych, wykonywanie pozostałych instalacji budowlanych, tynkowanie i inne. NIP BUD-FRANC KAMIL KWAZEBART USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE I INSTALATORSKIE: 8822084010. REGON BUD-FRANC KAMIL KWAZEBART USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE I INSTALATORSKIE: 380237472.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Kamil Kwazebart
Więcej informacji o BUD-FRANC KAMIL KWAZEBART USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE I INSTALATORSKIE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
To warto wiedzieć przed sesją na GPW 17 IX 2025
Dziesięć rzeczy, które warto wiedzieć przed rozpoczęciem sesji na GPW. Informacje ze spółek, analizy i rekomendacje.

Decyzja Fed, rewolucja w Nepalu i prywatyzacja PFR Ventures
Amerykański Fed obniży dziś stopy co prawdopodobnie osłabi dolara, w Nepalu rewolucja pokolenia Z obaliła rząd i ustanowiła nowy, a PFR Ventures planuje sprywatyzować rynek Venture Capital i Private

Prawdziwy sukces nie liczy zer
Co jest dla ciebie miarą wymarzonej kariery: miejsce na liście najbogatszych, przestronny gabinet czy uśmiech klienta?