Zarząd firmy Bubo Commercial Investment - Leśniak Andrzej Joachim, prezes zarządu
Leśniak Andrzej Joachim, prezes zarządu
Wiek firmy:
Wiek:
3 l. 4 mies.
Kapitał zakładowy:
Kap. zakładowy:
5 000 zł
Działalność firmy została zawieszona od 2024-07-01
Leśniak Andrzej Joachim jest w zarządzie KRS BUBO COMMERCIAL INVESTMENT
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Leśniak Andrzej Joachim jest również w zarządzie BUBO COMMERCIAL INVESTMENT, która została założona 2022-06-21 i ma siedzibę przy UL. BAGATELA 12, PL-00-585, WARSZAWA. KRS BUBO COMMERCIAL INVESTMENT zajmuje się kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: realizacja projektów budowlanych związanych ze wznoszeniem budynków, roboty budowlane związane ze wznoszeniem budynków mieszkalnych i niemieszkalnych, rozbiórka i przygotowanie terenu pod budowę, wykonywanie instalacji elektrycznych, wodno-kanalizacyjnych i pozostałych instalacji budowlanych, wykonywanie robót budowlanych wykończeniowych i inne. NIP BUBO COMMERCIAL INVESTMENT: 7011093612. REGON BUBO COMMERCIAL INVESTMENT: 52235596300000.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Leśniak Andrzej Joachim
Więcej informacji o BUBO COMMERCIAL INVESTMENT
Źródło informacji: Dane z Krajowego Rejestru Sądowego oraz dane przedstawiciela firmy, jeśli istnieją. Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Cztery spółki PGZ dostaną 3 mld zł
Jelcz, PIT-Radwar, WZU i ZM Tarnów - to firmy z PGZ, które otrzymają dotacje na rozwój. Pieniądze pozwolą przygotować się m.in. do wejścia w program Narew.

Bez wizji nie ma przedsiębiorczości
Rada Dialogu Społecznego (RDS) jako ustawowa platforma dialogu w Polsce po dekadzie istnienia zastygła na poziomie decyzyjności niewiele większej od zera.

Inwestycje napędzają ożywienie w przemyśle, a konsument jeszcze śpi
Solidny wzrost produkcji przemysłowej w Polsce jest napędzany przez transformację energetyczną i cyfrową. Natomiast produkcja na rzecz konsumenta, oprócz żywności, wygląda wciąż słabo.