Zarząd firmy Btf Biuro Turystyczno Finansowe - Drzymała Anita Maria, prezes zarządu
Drzymała Anita Maria jest w zarządzie KRS BTF BIURO TURYSTYCZNO FINANSOWE
Poza prowadzeniem własnej działalności gospodarczej Drzymała Anita Maria jest również w zarządzie BTF BIURO TURYSTYCZNO FINANSOWE, która została założona 2024-06-27 i ma siedzibę przy OSIEDLE STEFANA BATOREGO 20, PL-64-300, NOWY TOMYŚL. KRS BTF BIURO TURYSTYCZNO FINANSOWE zajmuje się działalność agentów turystycznych. Przedsiębiorstwo zajmuje się następującymi działaniami: pozostałe pośrednictwo pieniężne, pozostała finansowa działalność usługowa, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, gdzie indziej niesklasyfikowana, działalność w zakresie pozostałych ubezpieczeń osobowych oraz ubezpieczeń majątkowych, pozostała działalność wspomagająca usługi finansowe, z wyłączeniem ubezpieczeń i funduszy emerytalnych, działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych i inne. NIP BTF BIURO TURYSTYCZNO FINANSOWE: 7882043132. REGON BTF BIURO TURYSTYCZNO FINANSOWE: 528984890.Znajdź inne firmy, w których w zarządzie znajduje się Drzymała Anita Maria
Pozostali członkowie zarządu
Andrzej Drzymała | członek zarządu |
Więcej informacji o BTF BIURO TURYSTYCZNO FINANSOWE
Źródło informacji: Spółka Skarbu Państwa Centrum Rejestrów oraz dane przekazane przez firmę.
Informacje są niedokładne? Popraw je tutaj!
Wiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Inwestycje PGE zwiększą bezpieczeństwo sieci
Polska Grupa Energetyczna miała historycznie najlepszy drugi kwartał. Inwestuje w segment dystrybucji, aby zwiększyć fizyczne bezpieczeństwo sieci.

Wtargnięcie rosyjskich dronów może zablokować pociągi z Warszawy do Chin
Do stołecznego terminala PKP Cargo Connect przyjeżdżają z Europy kontenery z towarami, które mają trafić do Państwa Środka. Start pociągu jest planowany na koniec przyszłego tygodnia, ale incydent z

MON planuje rewolucję infrastrukturalną
Wojskowi opracowali katalog inwestycji, które ułatwią przemieszczanie wojsk i sprzętu obronnego. Jeśli rząd go przyjmie, będzie musiał zmienić programy, m.in. drogowy i kolejowy. Budowa na potrzeby