Firma Brzyskorol
Adres | 1, PL-88-400, BRZYSKORZYSTEWKO | |
Województwo | kujawsko-pomorskie | |
Adres e-mail |
![]() |
Ocena | |||
Główna działalnośc | Uprawa warzyw, włączając melony oraz uprawa roślin korzeniowych i roślin bulwiastych |
Numery rachunków bankowych |
PL39 8181 0000 2104 0000 0842 0001
PL87 1050 1139 1000 0092 0938 5922 |
Działalność PKD:
Firma BRZYSKOROL została założona 2005-04-14 i obecnie mieści się przy 1, PL-88-400, BRZYSKORZYSTEWKO. Działalność prowadzona przez firmę obejmuje hotele i podobne obiekty zakwaterowania, rośliny inne niż wieloletnie, rośliny wieloletnie, rozmnażanie roślin, skóry wyprawione, torby i wyroby, sprzedaż części samochodowych, sprzedaż hurtowa i detaliczna pojazdów, transport lotniczy towarów i kosmiczny, usługi kulturalne i rozrywkowe, wspomagające transport, zwierzęta i produkty zwierzęce. Zgodnie z najnowszym wpisem w Krajowym Rejestrze Sądowym, obecne zarządzenie spółki obejmuje 2 osoba(y). Ostatnia aktualizacja w Krajowym Rejestrze Sądowym została zarejestrowana 2025-07-07.
Czy to Twoja firma?
Uzupełnij, zmień, usuń informacje o firmie Brzyskorol (REGON 34017064100000), dane rejestrowe, logo, zdjęcia, słowa kluczowe opisujące Twoją działalność. Przypominamy, że firmy, które mają więcej użytecznych informacji, są wyświetlane wyżej w wynikach wyszukiwania katalogu firm.
Kliknij tutajWiadomości biznesowe, aktualności ekonomiczne, artykuły
Inne wiadomości
Rozwiąż quiz wiedzy razem z Inwestorem Wojtkiem
Inwestor Wojtek dzieli się doświadczeniami. Jest też naszym czytelnikiem, który raz w tygodniu rozwiązuje quiz wiedzy. Dołącz do zabawy i wygraj książkę, podpowiadając redakcji nowe tematy.

Afrykańska lekcja pokory
Arkadiusz Rochala, dyrektor generalny i wiceprezes Pluxee Polska, pochodzi z niewielkiego Brzegu i zwiedził już niemal wszystkie kontynenty. Podróże zmieniły jego sposób patrzenia na życie i

Ostatni cesarz mody
Słynny projektant był ikoną stylu, ale przede wszystkim przedsiębiorcą, który stworzył i przez pół wieku utrzymywał jedną z największych prywatnych firm w branży luksusowej. Wartość marki Giorgio